Tuesday, November 8, 2011

~ LIKUAN HIDUP ~

Thank god tidak ada orang yang tahu pun asal blog aku..ye lorh kalau address blog aku macam tu....
unless yang aku bagi tahu mereka la...yang tidak tahu tu.. lagi la..entah2 mereka tidak taw pon aku ada blog..ahahahahhahahaaaahahaha..terok kan??? orang ada blog mesti dia akn bagi tahu tapi aku tidak...pelikan??? kenapa?? kalau korang nak tahu stalker ada dimerata-rata tempat...tu yang tidak suka rasa macam i have control by someone who is i  dont know...terok kan??? bagos jugak tidak ramai yang taw,,tidak mereka tahu perangai aku dan ape yang batak & admire sangat...nlanti orang kata setakat update je tapi ko tidak berusaha untuk dapat kan nye...pastu ungkit la. ape la...haih~ manusia...manusia.... ape la nak jadi dengan kehidupan korang ni???
:: AWAL-AWAL LAGI AKU NAK BAGI TAW APE YANG AKU TULIS TIDAK ADA KENA MNGENA DENGAN BUDAK-BUDAK KELAS AKU & SEKOLAH AKU...NI SEMUA PERKARA UNTUK MENYEDAR KAN KORANG DARIPADA KESESATAN DAN INGIN BERKONGSI PENDAPAT ::
Eyh aku nak tanya korang suka tidak kalau korang buat salah orang sentiasa nampak tapi kalau orang lain sentiasa tidak nampak??? mesti korang bengang kan??mesti korang rase macam korang je sentiasa salah kan???haih~
kalau salah kita sekecil kuman pon nampak tapi kalau orang lain  salah dia sebesar gajah mesti tidak nampak...
nak kata buta tidak buta pon..sebab mata tu nampak je dengan jelas....
HAISH~
SEDARLAH!!!!

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !