Saturday, December 31, 2011

O N E D I R E C T I O N



Agak-agak korang kenal tidak dengan logo ini ?? atau macam pernah nampak ke ??kalau korang hendak tahu inilah logo kumpulan ONE DIRECTION..eh  tidak  perasan pulak aku..sebenarnye aku tak bagi kata alu-aluan sebelom aku memulakan bicara..ni semua sebab gelojoh punya pasal ! tamak pon boleh dikatekan juga ! hahahahahha ! teruk kan ?? hehehehehehheheh.... okay kita mula semula ya ?? Salam Satu Malaysia !! dah tu je.. meh aku sambong balek citer aku ni .. 

Ini adalah antara ahli-ahli group ni... hehehehhehehhe..
for me they are really handsome ! (speaking London tuh !)


kalau korang nak tahu nama mereka..sambong la bace blog ni..hahhahhahhahahha...kalau nak stop sampai situ pon tak pe .. aku tidak kesah pun..ihihihhihihihiih..
This is HARRY STYLES ...dia leader dalam group ni.

LIAM PAYNE

ZAYN MALIK

LOUIS TOMLINSON

NIALL HORAN

So sekarang korang dah kenal kan ?? hahahhahha kalau dah teruja bagus la.. hahhahahhah..dekat bawah ini aku sudah sediakan lagu baru mereka.. tapi LYRICS je la.. sebab official video mereka youtubers tidak update lagi.. hehehehhehehheh.. layan je.....


semoga korang bahagia dengar lagu ni !! hehhehehhehehheheh...

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !