Sunday, December 11, 2011

HaI PeNg..

Assalamualaikum & Selamat Datang..
korang pernah sarapan kat kedai kopi HAI PENG..dekat KEMAMAN,TERENGGANU..(sape yang duduk kat TERENGGANU..)sebenarnye aku pun bukannya anak jati TERENGGANU tapi..disebabkan aku pernah pegi sana sebas tu lor aku kongsikan pengalaman aku bersama korang..hehhehehe...walaupun hargenye sedikit mahal tapi aku rase macam berbaloi la kalau korang makan dekat sana..tapi seriously,dekat situ pagi-pagi memang penuh giler orang dekat kedai tu..(lagi pun pagi je bukak petang & malam tutup!!) tapi kopi dia memang umph !!! pekat giler !! sape yang tidak biasa boleh kena migrain ! ehehhehhehehe..tapi memang sedap!!

ni la kedai nye... walaupun kecil tetap ada pelaggan!! pernaigaan yang bagus !


kalau korang masuk dekat pintu depan korang akan nampak papan ni kat atas...hehehe....rajin-rajin la pandang keatas..(semate-mate)


kopi ni la yang aku kate pekat giler tu!!! tapi sedap!!aku boleh bagi thumbs up pada pembuat serbuk kopi & pembancuh air ni..sebab sedap giler!! kalah kedai lain!!


brain freeze beb!!! (kalau korang minum tak berhenti) sedap giler tu!!! makan lagi dengan ais-krim lagi la bertambah sedap!! korang WAJIB rasa air ni!!


nasi ni  pon sedap jugak taw!!sambal dia memang sedap !!! memang best arh!!



tengok ni!! kuih TERENGGANU !! pure punya beb!! jangan main-main !! sedap ni!!! rugi kalau  tak rasa!!


kepada peminat tapai aku syorkan korang rase tapai kat kedai ni !! sebab memang sedap(bagi aku lor tak taw la kalau korang) tap apa pun memang sedap!!

 kenapa?? terkejut?? tak sangka kan??sebab tu lor aku request suruh korang try makanan & minuman dekat situ!! sebab sudah terbukti kesedapannya..
hehhehehhehehhehhe...




No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !