Sunday, December 11, 2011

My JeRsY !

Hohohoho...jersy aku dah dapat!! setelah beberapa hari aku menuggu akhirnya sampai juga.. hehehehheheh..tapi bagi aku OK lor.. baju ni sebenarnya untuk dijadikan kenangan bersama-sama sahabat aku yang bakal meninggalkan sekolah..huhuhuhuhu...sedih pun ada bila difikirkan balik sebab disebalik perkataan 3M / 2M ..terdapat banyak kenangan yang tidak dapat aku lupakan!! Huh! rase macam kelakar bila diingatkan gelagat kami dalam kelas tersebut ..pelbagai duka & tawa kami hadapi sepanjang kami meneruskan pelajaran di sana...kami harap ini merupakan permulaan likuan hidup sebagai manusia yang berfikiran matang..segala kejadian yang berlaku di dalam kelas itu kami jadikannya teladan..eyh terlupa pulak gambar jersy aku..mey sini aku tujukkan...hehehehehe..
ni depan ..


ni yang belakang  ..

mesti korang pelik asal aku tidak letak nama aku sendiri?? aku bukan tak nak tapi aku rasa baik tak letak nama sendiri letak je nama panggilan sebab itulah yang membuatkan korang teringat segala kenangan korang..hehehehhehhehheheh...

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !