Friday, December 9, 2011

.:: O M B A K R I N D U ::.

Hari tu aku pegi tengok citer OMBAK RINDU..dengan ...ha.. cube teka ..mesti lor aku pegi dengan boyfriend aku..hehhehehheheh.. mane ade.. gler ape!!! nak kene karah dengan mak & ayah aku?? aku pegi dengan sepupu aku...agak sedih arh aku dibuatnye..tak sangke pompuan cam aku ni boleh nangis tengok cite cam tu..klakar kan???(gelak je aq x marah pon)..hahahahhahahhaha...tp made sorang sebelah aku  ni dia menangis gila-gila arh!!! banyak giler tisu yang dia keluarkan(padahal tidak nampak pun..saje nak sedapkan cerita)...dari awal dia nangis sampai habis..giler arh beremosi giler orang tu!!!aku pon tidak la menangis sampai macam tu sekali.....kesian aku tengok..teresak-esak dia nanges..haish ~

 

"CINTA ITU TIDAK KEJAM , HANYA MANUSIA TIDAK PANDAI MENGHARGAINYA"

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !