Saturday, February 18, 2012

Apa ni Keluar !

Salam satu malaysia ! hari tu 2 orang kawan aku keluar dari kelas biology..then tukar masuk kelas ICT ...apa ni ! sekarang kelas ni tinggal 19 orang ...haih ! susah la lepas ni aku nak buat kejahatan..kalau aku buat orang sentiasa nampak ! ni yang susah ni ! Nasiblah kelas tu tengah on th way nak happening ! Eh , kejap korang nak tahu tak kelas aku ada berapa student lelaki ? 2 orang percaya tak ? kebanykan lelakki masuk kelas ICT so sebab tu la budak biology untuk lelaki kurang..kelas aku mostly adalah perempuan...so kadang-kadang lelaki tu macam tak wujud sebab diam je..hiihihihiih XD tapi syukur sekarang ni boleh lagi la.. Eh mesti korang ingat  aku ji jahat sangat kan ? aku tak la jahat mana tapi kalau setakat nak buat bisibg dalam kelas tu adalah jugak..yela..kalau tak nanti silap-silap aku boleh tertidur dalam kelas..sekarang ni mana boleh buat perangai macam dulu..boleh tidur suka hati..sekarang kalau aku tidur dalam kelas nak nya aku ketinggaln silap-silap kena marah pun ada ! so aku kenalah bersengkang mata supaya tak tidur ! hahahhahah XD    

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !