Friday, February 10, 2012

S L E E P



Salam satu malaysia ! rindu pulak kenangan aku masa form 3 & 2 dalam makmal sains. . .kalau dulu dekat situ la port aku tidur..hehehe : D ye la..siapa yang tak bosan..kalau asyik dengar slide tu terangkan je..cikgu pulak..ada la terangkan sikit-sikit tapi aku still rasa bosan dan mengantuk .. antara kelas yang selalu aku tidur ialah kelas agama & sains..bukan sebab tak minat tapi rasa mengantuk bila masuk kelas tu..tapi alhamdulillah PMR aku sains dan agama aku A..walaupun aku selalu tidur dalam kelas dalam subjek tu..hehehe XD tapi serius aku cakap aura tidur dalam kelas agama & sains tu macam kuat sangat ..macam tak bagi  aku untuk belajar.. tapi bila buat eksperimen mata aku sentiasa segar ! tapi kalau dah part kena study . .mata kuyu je.. dah la duduk belakang dalam makmal..memang banyak la jugak syaitan menghasut supaya tidur..tidur pulak bukannya tidur biasa..tidur nyenyak tu ! Sekarang, aku rasa aku tak boleh lagi buat perangai macam tu lagi..ye la..nanti tak pasal pulak result aku teruk..so,sekarang ni memang aku dah tak tidur dalam kelas..hehhehe...

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !