Friday, February 3, 2012

Dewasa ??



Salam satu malaysia .. hai..boleh aku tanya korang tak ? apa perasaan korang kalau suatu hari nanti korang terpaksa berpisah dengan orang yang korang sayangi ? sedih kan ? (mestilah sedih ! ) haih ~ okey,sekarang kita balik pada cerita kita tadi..masa kecil dulu..rapat..tapi bila dah besar nak berjumpa pun susah..kalau jumpa pun sekejap je..disebabkan orang lain yang gaduh kami yang jadi mangsa ! apa ni ! tidak adil nye ! mereka tak fikir ke mereka lagi merengggang kan hubungan persaudaraan ? harap je kerja bagus-bagus ..tapi otak still tak boleh nak guna ! inilah manusia selfish ! fikir hanya untuk kepentingan mereka sahaja..tapi tak semua la macam tu...sebahagian daripadanya...kadang-kadang aku rase macam terseksa ! tak salah kan kalau salah seorang nak beralah..ni nak gaduh macam budak kecik  ! harap je dewasa tapi perangai macam budak-budak ! aku rase mereka ini tak layak dipanggil manusia dan perlu dicontohi ! dah la aku malas nak cerita panjang..nanti orang kata aku ni sakai sebab benda macam ni pun nak cerita...

"AKU MINTA MAAF KEPADA YANG TERSA AKU TAK BERNIAT NAK CERITA TENTANG KORANG TAPI AKU TULIS NI SUPAYA KORANG SEDAR YANG KORANG NI DAH DEWASA BUKANNYA BUDAK-BUDAK ! HARAP KORANG FAHA.." 

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !