Sunday, March 4, 2012

Bakso .. .

baru nak letak..dah lama gila gambar ni.. =,=

Salam satu malaysia ! Assalamualaikum (for muslims ) korang penah makn bakso ? hehheheeh ..masa ni la kali pertama dan terakhir aku makan bakso..huhuhuhuh...syukur,sebab ada yang ibu dia pandai masak bakso..kalau tak..kebulur la aku jawabnya ! ni semua gelagat kawan-kawan aku yang sedang makan bakso..ye la.. first-time dikatakan.. hahahhahhahah semua happy je.. finally dapat jugak rasa bakso ! setelah lama kitaorang mintak kat mak dia tu ! hahahahhaha ..serius sedap ! rugi tu siapa yang tak dapat rasa ! ni yang aku rasa macam berlagak je..hahahhahahha ..keji gila sikap aku ! ehhehehheh sebagai muslimah yang baik..tak boleh ada sikap riak,sombong, bongkak dan seerti denganya ..ehhehehhehhe..mari lah kita lihat gambar ini ..hiihihhihihi..

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !