Friday, March 2, 2012

Nokia 880 Pureview



Salam Satu Malaysia ! assalamualaikum! (for muslim ) wowww ! Nokia 880 Pureviw akan keluar ! camera dia 4.1 MegaPixel tu ! terbaik ! kalau aku dapat ini  ! memang  puas hati la ! tapi launch dekat Malaysia around bulan 8 or 9 la.. :( tapi tak apa aku nak jugak ! macam mana caranya ? hahahahah .. adalah .. setiap orang pasti  ada statergi untuk berjaya kan ? So aku pun ada juga strategi aku ..hihihi .. whatever it is .. aku nak jugak !  aku tak kisah  ! walaupun aku tahu aku harus tempuhi pelbagai dugaan .. aku akan berusaha untuk mendapat kannya ! hahahha !
WISH ME LUCK FRIENDS !

  *Ini merupakan contoh gambar yang diambil menggunakan Nokia 880 pureview*


No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !