Thursday, June 21, 2012

FRIENDSHIP





Assalamualaikum and salam satu Malaysia .. sahabat yang tak pernah aku lupakan adalah mereka semua ! nikmat Allah SWT yang paling susah untuk dijumpai ! dan aku tak boleh lupakan sedetik , seminit sejam dan sehari ketika kita bersama dibumi ini .. betapa besarnya nikmat Allah SWT berikan kepada aku ! tanpa mereka semua aku langsung tidak akan mempunyai kawan di SMK Taman Melati ..begitu banyak kenangan yang tak dapat dilupakan ! keran kamilah sahabat hingga ke akhir hayat ! harap-harap ia menjadi kenyataan .. tidak kisah la kawanb baru atau lama .. tapi aku anggap sebagai sahabatku yang telah lama kita berkawan ! keran tanpa mereka aku tak akan berjaya sehingga kini .. selain ibu bap dan guru .. mereka juga merupakan tunggak kejayaan kepadaku .. betapa bermaknanya mereka terhadap aku .. Kerana mereka juga aku dapat macam- macam pengalaman .. tak kiralah pahit dan manis .. kerana telah memberi erti sebena kehidupan di bumi ini .. whooaaaa ! sungguh menankjubkan ! tanpa mereka mungkin aku sudah terhanyut dengan benda - benda yang negatif .. zaman sekarang ni , bukan senang ingin mencari sahabat yang baik  , jujur dan pandai .. tetapi jika ingin mencari sahabat yang pandai memang senang !  aku pun tak lah semuanya terlalu pandai macam genius tu .. setiap orang ada kelemahan tersendiri .. tetapi kami cuba sedaya upaya untuk mencapai kejayaan bersama ...
HARGAILAH SAHABAT ANDA KERANA MEREKA MERUPAKAN SAHABAT YANG TERBAIK DICIPTAKAN UNTUK ANDA SEMUA .. :D







No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !