Thursday, June 25, 2015

Kembali Lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

weh

weh

weh

LAMA GILA AKU TAK UPDATE ! WARGHHHHHHHHHHHHH 

Hari ni aku nak beritahu yang aku dah dekat 2 bulan menganggur. Menunggu keputusan untuk menyambung pelajaran. Kali ini aku akan terus sambung ke peringkat Degree. WOW ! Terasa pulak diri ini terlebih tua. harharhar TAHUN DEPAN ANGKA 2 DIHADAPAN. Sesungguhnya manusia akan tua kerana masa tetap berjalan. huhuhuhu Kalau tanya pengalaman selama aku senyap dan tidak update sebarang cerita disini hurrmmmm RASANYA TERSANGATLAH BANYAK!

* over excited ! *

Well biasalah bila kita berada ditempat baru , kita ada kawan baru , suasana baru dan kesemuannya baru. Sampai sempat buat Production sendiri hahahhahaha Nak tahu nama ? hohohohoho ONESHOT PRODUCTION Siap always lagi masuk competition harharhar Nak jadikan cerita satu bilik aku dulu hanya 4 orang tapi disebabkan perangai terlebih peramah. Bilik sebelah dengan bilik aku kira kamceng gila. Sampai kalau nak makan mesti kumpul bilik aku . So dalam satu bilik muat sampai 10 orang. hahahh Riuh dia tak payah tanya. Sebab satu wing boleh dengar. Harharhar Itu baru cerita bilik.


Kalau kelas pula, aku kira modul 2 dalam erti lain modul kejuteraan. Modul yang tak perlu belajar Biology. Kelas aku kalau ikutkan paling sikit hanya 15 orang. Dan perempuan paling balance ada 6 orang. hahaha Biasalah kami datang dari pelbagai latar belakang dan mempuanyai 1001 kerenah. Pada awal semester 1 untuk lelaki dan perempuan bekerjasama dalam  satu kumpulan TERAMATLAH SUSAH ! Tapi apabila tiba semester 2 kami ibarat sebuah keluarga. Walau sepahit mana yang kami alami kami tetap satu kelas, Dan kami cuba perbetulkan keadaan. Kisah 6 orang perempuan dalam kelas tersebut pula, semestinya tiada rahsia antara kami. Walau bagaimana pun kalau  nak ushaa mana-mana laki pun sama-sama. Harharhar Gosip kolej hari-hari aku update huhuhuhu Terlampau banyak kenangan. Kalau aku list specific CONFIRM jadi satu buku ! Harharhar

Sebelum aku terlupa. Sebenarnya aku ada schoolmate yang belajar sekali di kolej aku.Cuma modul yang berbeza. Mereka ambil modul hayat. Hanya aku yang ambil modul kejuteraan. Dan kelas semua berbeza tapi tak semestinya tak sempat untuk berjumpa. Kami masih seperti dulu, Rapat seperti dulu. Huhuhuhu 

Pada aku,

Jika dia merupakan seorang sahabat aku. Jangan bimbang kerna aku tidak pernah akan melupakan dia kerana dia juga pernah menolong aku.


Well ini sedikit sebanyak kenangan semasa setahun di kolej



























No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !