Sunday, January 1, 2012

NeW yEaR !

Salam Satu Malaysia.. huhuhu..hari ni aku tidak lupa untuk tulis kata alu-aluan..hohoho..Jom aku sambung balik citer aku..Aku bacer dekat status Facebook,Twitter..dekat Blog pun orang cerita pasal New Year 2012..dengan kesempatan itu aku pun hendak  bercerita juga..huhuhu...
korang faham tak ??
Ini maksudnyer HAPPY 2012..

Orang kata Tahun Baru pasti ada AZAM baru..kejap-kejap..Aku ada AZAM baru ke ??? tidak tahu la.. korang ada??? aku kalau ada pun tidak berkekalan sampai akhir tahun.. AZAM tu valid sampai builan MARCH je.. so aku rase macam tidak ada motive pun kalau aku ada AZAM...hhahahahahah..Teruk kan?? 
(memang teruk pun..=,=) Memang adat kan ?? setiap kali Tahun Baru je mesti ada fireworks..Huh ! semalam aku berkesempatan tengok sume fireworks  di seluruh KL..nasib baik aku pergi AMPANG ..kalau tak bermimpi je nak tengok...
hahhahahhahahhahahha...


Semalam aku nampak fireworks ini dekat KLCC ..(padahal mana ada..saja buat cerita gempak..) Rugi tau sesiapa yang terlepas semalam...
ahhahahhahahhahhaha...

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !