Sunday, January 1, 2012

S C H O O L _ H O L I D A Y

Salam satu Malaysia..mesti korang pelik ?? (eyh minah ni dah nak habis cuti sekolah baru nak update aktiviti mase cuti sekolah) Orang  cuti sekolah ini la mase nye untuk enjoy dengan keluar berjalan-jalan.. tapi aku ..( haish~ tak kan dye ni tidak keluar pergi mane-mane kowt ??) Eh ! aku ada jugaj keluar la ! tapi aku cuma banyak habis kan mase dengan menjadi maid sepenuh masa..hahahahha..aku kena jaga adik-adik aku..huhuhuu...

 yang pastinya ini bukan aku.. hehheehhehe...
Lawak kan ! tapi tidak mengapa aku tidak kisah sebab aku kena jaga rumah sendiri bukannyarumah orang.. hahhahahhahahh..(padan muka ko ! kena jadi maid ! hahhahahahha  XD )

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !