Friday, January 6, 2012

c0vEr S0Ngs

Salam satu Malaysia... pastinya aku ingat ye... huh ! kalau tidak nanti bertambah tamak la aku..hhahahhahahhah...Eyh banyak pula aku bermadah pagi ni.. maklum la hendak release stress sekolah la dikatakan..ye arh ! orang buku teks 19 sahaja.. aku ?? 25 BUAH BUKU TEKS !!! Banyak kan ?? ( banyak giler ko nak buat apa dengan buku tu?? ) and For Your Information  aku ambil kelas Science Stream.. so bayang kan kelas aku atas sekali lepas tu buku pulak memang banyak ane tidak sakit hati kan?? hish !!! dah la motif aku bukan hendak bercerita pasal benda alah ni tapi hendak bercerita tentang COVER SONGS (English songs not malay songs) [poyo gila minah ni dengar ENGLISH SONGS padahal kau bukan faham satu hapak pun...] kepada sesiapa yang berfikir seperti itu..baik korang fikir positif balik..aku dengar ENGLISH SONGS bukan sebab  aku ini berlagak , riak ,sombong , bongkak , bajet bagus dan seerti dengannya.. aku dengar sebab rentak mereka dan bait-bait lagu itu GEMPAK ! so renung-renungkan la.. [hish .. dia ini banyak pulak introduction nya...] sorry.. hihihiihiihhihi XD

Aku rasa cover ENGLISH SONGS yang terbaik ialah perempuan ini.. walaupun suara dia sedap ..muka dia pun lawa..hihihihi..kurus tu ! semua orang hendak badan lagsing kan ?? seperti perempuan ni.. bukan senang tu nak nyanyi cover..kadang-kadang kalau korang cari dekat youtube tu.. merepek betol !pandai-pandai la korang guna kan kebolehan korang yang ada untuk mencari cover songs.. hehehhehehehheh...

 
MEGAN NICOLE

 Cantikkan dia ni ! untung tu kalau siapa yang dapat jadi kan dia ni girlfriend ..suara pun sedap ! korang type sahaja nama dia & then nanti akan keluar lagu baru dia ! best ! sedap ! korang wajib dengar ! hahhahahhah XD !



Dengar tau ! wajib ! hahhahahh  XD   

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !