Thursday, January 19, 2012

sekolah sekolah sekolah

Benda ini la yang membuat kan aku rasa macam bosan gila !asyik-asyik sekolah... tapi kalau tidak sekolah mana la nak berjaya kan??mesti tertanya-tanya kan aku ni budak tingkatan berapa kan ?? kalau aku cakap tingkatan 4 ... adakah korang akan percaya ??? hahhahahhhahah XD susah kan?? tidak mengapa aku memahami.. hehhehehheh... korang nak tahu tak .. baru sahaje beberapa minggu aku sekolah kerja menagalahkan budak SPM ! haish ~ geram betol aku !aku sebenarnye lebih suka buat kerja revision aku sendiri daripada aku buat homework.. sebab aku akan rasa cepat bosan bila buat homework .. (pelik gila minah ni ! orang buat homework la best ! ) Seriously, aku bagi tahu korang setiap kali bila aku akan menghadapi peperiksaan yang besar seperti UPSR atau PMR .. kerja sekolah aku tak pernah complete.. mesti ada yang tidak siap... itu menandakan aku memang malas tahap maximum nak buat ! teruk kan ?nasib baiklah esok merupakn hari terakhir aku sekolah untuk bulan ni...tapi kerja sekolah memang menarik ! memang bertimbun la ! bila susun boleh jadi gunung tu ! (hiperbola betul ayat dia! ) haish ~ another 1 year je lagi !! so be patient ! study hard ! lepas ni aku dah tak kesah la orang nak kata apa pun pasal batch aku ! tapi aku akan buktikan batch aku tak la seteruk mane apa yang korang sangkakan !dan aku suka ingatkan kalau nak mengata tu sedar diri tu ! baik sangat ke ? pandai sangat ke ? tingga mana kau belaja ? peramah sangat ke ko tu ? so renung-renung lah ya... !


"SIAPA YANG MAKAN HEMPEDU DIA YANG TERASA PAHITNYA..."

* MAAF KALAU YANG TIDAK BERSALAH PUN TERLIBAT SAMA ... XD *

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !