Wednesday, February 15, 2012

Honeymoon ???




Salam satu Malaysia ! haih ! orang kata masuk form 4 ni masa untuk Honeymoon..tapi bagi aku ..tak langsung ! ye la.. gila apa ! kerja sekolah pun banyak gila ! sampai aku rasa dah muak pulak tengok ! rasa menyampah pun ada kadang-kadang ! ye la.. banyak gila ..aku tidur pu n dah macam tak teratur .. mana nak kejar ko-ko lagi..mana nak kejar homework lagi ! stresss tahu tak ! hish .. cikgu sepatutnya memainkan peranan supaya tidak membebankan peljar mereka dengan homework yang banyak ! bila la ..nak tamat zaman membuat homework aku ? kadang-kadang aku pelik..ye la..orang yang berkerja sealalu kata . . "zaman sekolah amat menyeronokkan !" memang la seronok kalau tak ada homework ! kalau ada homework mesti rasa menyesal gila cakap macam tu ! haih ! duduk kelas bio asyik tension je.. kalau duduk kelas ICT / LK relax je ! rasa macam nak tukar kelas pu n ada ..tapi apakan daya.. ku hanya perlu menerimanya sebagai cabaran dan tempuhnya dengan penuh ketabahan ! (wah ! bertatabahasa betul aku ! ) hihihihi XD aku harus berjuang untuk masa depan ku dan jangka masa pendekku !

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !