Saturday, February 11, 2012

Laughing ?



Salam satu malaysia ! Laughing ? orang kata laughing is the best medicines  .. *medicines ? ubat dari hospital ke? * hahaha.. . tidak la .. medicines sini bermaksud  macam korang dapat hilangkan stress korang ! by the way aku pun suka gelak dalam kelas sebab aku nak release semua stress aku  ..bukan senang kalau korang nak lepas stress  .. lain orang lain cara ..  kalau aku sagat simple . bila aku ketawa ..seperti aku dapat melepaskan semua stress aku  ! lagipun aku bukannya orang yang susah sangat nak ketawa malah akulah orang yang paling senang sekali nak ketawa  ..  sebab aku suka bila orang buat jokes . .dapat pulak kawan yang memang suka buat jokes .. lagila happy life aku ! kadang-kadang aku rasa bersyukur kerana dikurniakan rakan yang happy. .gila-gila macam aku  .. ( tapi bukannya gila macam orang dalam Tanjung Rambutan tu ..) hihihi ..kalau macam tu baik aku tak payah pergi sekolah  ..baik aku pergi Tanjung Rambutan lagi bagus ! hahahaha..tapi orang kata kalau suka gelak nanti pelajaran semua hilang .. for me .. maybe tidak kot .. sebab selama aku belajar tak pernah lagi jadi kejadian seperti itu .. tapi kalau jadi pun maybe boleh cover lagi  .. hidup tak boleh la sentiasa muram . .kita kena enjoy life kita ..enjoy itu tak bermakna korang meninggal kan segala suruhan tuhan dan lakukan segala yang dilarangnya. . ITU ADALAH FAKTA YANG SALAH ! enjoy disini bermaksud korang lakukan perkara yang boleh menghiburkan korang tapi dari sudut positif dan yang baik . . . so renug-renungkan lah  .. .

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !