Friday, February 10, 2012

Blog ?

http://mirulz-yul.blogspot.com

Salam satu  malaysia ! assalamualaikum ..(for muslims )  ..blog siapa ni ? ini merupakan bolg yang bagi aku awesome ! sebab dia gunakan blog dia untuk berdakwah ! kepada umat islam  . .aku sarankan korang follow blog dia ! :D sebab setiap cerita dia mempunyai motivasi dan bukti yang kukuh tentang islam ! kerana dia telah mengukuh kan ceritanya dengan hadis-hadis dari Al-Quran. .  :D aku tak paksa korang tapi kalau korang berniat ingin tahu so follow la. ..sebab entri dia semua TERBAIK ! penuh dengan motivation ! hihihi :D kalau korang tanya aku  . .of course aku suka ! sebab susah yang nak cari sekarang ini orang yang macam ni ! *senang je . .follow la I LUV ISLAM punya blog  ..=,=* hehehe :D tapi kalau orang yang jenis malas nak follow I LUV ISLAM boleh jugak kan nak follow ? tak salah . . kita boleh dapat pelbagai pengetahuan tentang ISLAM . .kerana sekarang ni ramai orang hanya tahu basics tapi . . tak berniat untuk mendalaminya. .tak semestinya lorang doktor,jurutera,accountant dan lain-lain . .korang tak perlu tahu ! ni ilmu untuk akhirat. .yang korang belajar tu hanyalah ilmu duniawi. .korang tak nak ke masuk syurga ? tak salah kan kalau kita mendalami ISLAM tu ? rugi pun tidak  ..please la . jangan jadi kolot sangat boleh tak ? korang try dulu bukak kalau suka follow la. .kalau tidak  ..bukak la apa yang suka korang bukak. .so renung-renungkan la . . :D

Kepada empunya blog . . saya bukan nak promote tapi nak buka mata orang zaman sekarang ni.  . :D


Yang lain jangan terasa ya ! ini untuk kebaikan korang ! chill la okay ;)

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !