Friday, February 10, 2012

BioLogy



Salam satu malaysia ! biology ? what ? senang ke ? bagi aku  .. urm. . entah la .. sebenarnya aku ini macam orang yang tak ada matlamat hidup.. . gila kan ? *memang gila pun ! macam mana kau nak berjaya ?* Masalah nya aku ni jenis yang tak pernah reti buat keputusan sendiri .. . bila aku mintak pendapat . .semua kata "kalau rasa tak boleh bawak tukar la kelas . . " kadang-kadang bukan aku bengang bila orang jawab macam tu ! *ko ni .. dah tu kau tak suka . . kitaorang jawab lamacam tu. .kau  nak suruh kitaorang jawab macam mana ? ok la tu.. daripada tak bagi reaksi langsung ! * ok la .. aku accept jawapan korang tu. . .by the way thanks because you have answer my question. . .*macam tak ikhlas je. .* IKHLAS la ! tapi aku rasa macam kagum dengan batch form tahun lepas .. (now form 5). .sebab mereka semua macam seamangat nak belajar biology. .tak macam batch aku. . semua tak rasa semangat nak belajar biology. .semua lebih berminat dengan ICT. .tapi batch mereka .. semua lebih minat dengan biology .. ada yang dari kelas ICT sanggup mohon nak masuk kelas biology ..cuba bayangkan betapa semangat nya mereka ni ! aku pening bila fikir pasal benda ni ! kadang-kadang aku rasa macam nak mati je bila fikir pasal benda ni ! *hiperbola betul kau !* hahahha xD.. Aku harap aku boleh ada pendirian macam batch tahun lepas. .

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !