Tuesday, February 21, 2012

Siapa kau ?



Salam satu malaysia ! korang apa khabar ?  sihat. . .kalau tak sihat jumapalah doktor mintak ubat ..hihihi XD korang mesti tertanya-tanya siapa sebenar Dark Evil ni kan? huhuhu XD kepada yang mengenali aku tahniah aku ucapkan ! haha XD kalau  korang nak tahu aku hanyalah insan biasa yang merupakan makhluk Allah SWT. . . nama ? tak payah la taw .. bukannya penting pun ! setakat tahu nama gelaran aku sebagai Dark Evil pun sudah memadai !seperti yang korang tahu aku hanyalah student Form 4 yang pastinya  aku bukanlah student asrama.. just sekolah biasa .. thats why korang tengok aku agak selalu keluar lepak taman..*untunglah sekolah harian tak stress, nak pergi mana-mana pun senang !* korang nak tahu tak sebenarnya jadi student harian ni pun agakalah memenatkan ! ye la.. cikgu bagi kerja hari ni lusa dah kena hantar ! kejam kan ! haih ~
Aku rasa macam dah terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT BERKENALAN DAN TERIMA KASIH KERANA MEMBACA ENTRI SAYA SERTA MENJADI FOLLOWERS SAYA !

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !