Thursday, February 23, 2012

who ?



Salam satu  malaysia ! & assalamualaikum.. (bagi yang islam ) korang rasa ni gambar masa bila ? huhuhu XD ni gambar raya tahun lepas ! heeee XD lambatkan aku update ? huih ! korang rasa mana aku  ? hihihi XD Ini masa aku beraya di Kelantan ..hehehe XD Tahun lepas aku balik raya Aidilfitri disana ..  memang jam gila ! dah la jalan nak ke Kelantan hanya mempunyai satu jalan je ! lepas tu jam pulak bergerak sikit-sikit ! dah la dalam bulan puasa . . nasib baik la dalam kereta ada air-cond so tidak la rasa macam terseksa sangat . .heee XD tapi memang lama gila la ! aku bertolak pukul 7am sampai pukul 6pm. . korang kiralah berapa jam aku duduk di dalam kereta tu . .lama kan? rasa bosan gila ! dah la siaran radio kadang-kadang ada kadang- kadang tidak ada! so aku ambil keputusan untuk tidur sahaja. .. heee XD bila dah sampai at Kelantan pukul 6pm tu terus pergi Bazaar Ramadhan dekat situ. .meriah jugak dekat Bazaar dekat situ ! macam dekat KL ! XD then bila sampai je rumah nenek aku dah bukak puasa tapi sebelum pergi Baazar tu kitaorang solat la dulu . .tunaikan kewajipan  .. heee XD tapi Whatever it is memamg best sangat bila tengok orang Kelantan menjaja di Bazaar Ramadhan tu ! makanan pulak memang banyak yang menarik dan warna-warni. . .heeee XD Lupa nak bagi tahu .. ni semua cousins aku ! heee XD sebenarnya banyak lagi cuma aku je tak letak .. hehehe XD by the way gambar ni lawa kan ? hehehe XD promote gambar sendiri . .hehehe :P

2 comments:

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !