Saturday, March 10, 2012

Again ?



Salam Satu malaysia ! Assalamualaikum ! XD (for muslim ) bila start cuti ni rasa macam lagi bosan ! kerja sekolah? nampak macam sikit tapi sebenarnya banyak gila ! tapi baguslah .. happy jugak aku rasa ! rasa nak beristirehat tu kira adalah . . hahahhahah XD hari ni  just aku & aiman je dekat rumah .. yang lain ? akmal tuisyen ..  parents aku pegi hospital .. sebab nenek aku sakit . .uhuk.. uhuk .. tak dapat ziarah lagi ..heeeee XD aku rasa hidup aku ni penuh dengan pelbagai perasaan .. sometimes happy . .sometimes not .. macam korang la jugak .. hehehehheh  XD haih ~ nak pergi rumah kawan or rumah pak cik aku ? masalahnya nanti konferm bosan ! totally bosan ! heheeh XD lagipun bukan selalu boleh makan bakso ! alang-alang mak dia sudah masak so marilah sama- sama kita pergi merasa untuk kali kedua ! haha XD aku berbangga dapat kawan yang macam ni ! tak payahlah susah aku nak pergi Indonesia cari bakso .. dekat malaysia pun dah ada !sedap pulak tu ! lagipun kami dah lama tak lepak  bersama so . .alang-alang menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan ! alang-alang mak dia buat bakso ,marilah kita  jumpa dia sekali .. hihi XD cant wait !!! hehe XD jangan jelous ! weeee XD

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !