Monday, March 12, 2012

Aku Redha ..










Salam satu Malaysia ! Assalamualaikum .. (for muslims ) Eh lagu baru ? hehe :D mesti korang bosan kan ? ye la.. asyik lagu sama sahaja.. hehe :D aku nak kongsi dengan korang satu cerita.. katakan salah sorang dari kawan  pergi dulu.. apakah perasaan korang ? sedih ? gembira ? setelah bertahun-tahun  korang mengumpul kenangan yang begitu indah ... adakah korang akan melepaskan kenangan itu pergi begitu sahaja ? setelah susah senang , gelak tawa korang kongsi bersama. .. korang ingin lepaskan begitu sahaja ? NO ! kalau korang tanya aku.. aku akan jawab NO ! tapi aku redha jika suatu hari nanti salah sorang daripada kami akan pergi dulu ... kerana hanya takdir sahaja boleh memisahkan kita .. tapi tidak akan lupakan segala memori yang telah aku kumpul ! Life must go on ! Eh, jangan la menangis ! hihi :D ajal dan maut ditangan Tuhan kan ? so kita redha sahaja .. kadang-kadang kita tak tahu yang ajal kita sebenarnya singkat. . yang tahu hanyalah Allah SWT ..kadang-kadang juga kita tidak tahu .. disebalik kegembiraan rakan kita itu sebenarnya ada keperitan yang ditanggung oleh nya . . jadi sementara kita masih hidup ini ..mari lah kita kumpul memori bersama ! hehe :D aku rasa bersyukur sangat dikurniakan kawan yang sehebat mereka ! keran kawan yang sebegini susah dicari .. bukannya ada di Pasar Raya ! bak kata pepatah Kawan biar beribu Musuh jangan sekali ! *kena-mengena ke ? ah ! lantak lah * haha :D  Jadi hargailah kawan anda ! jangan persiakan pengorbanan mereka terhadap anda !

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !