Saturday, March 3, 2012

Lets Flyyyyyyyyyyyyy !



Salam satu malaysia ! Assalamualaikum ! (for muslims) kenal tak apa ni ? ni la salahsatu pelengkap di uniform Pilot ... *pilot ? kau nak jadi pilot ke ? * yes ! I wanna be a pilot when I grow up ! tapi orang kata risiko tinggi tu ! wuh ! kerja apa yang kira Ok untuk perempuan ? suri rumah ?  haih ~ Aku tengok jadi pilot macam best ! *kau belajar biology kan ? tapi bercita-cita hendak menjadi pilot pulak ! jadi la doctor ke .. saintis ke.. baru la kena dengan pelajaran kau ! * tapi......aku minat untuk menjadi pilot..lagipun belajar biology tu untuk penghabisan sekolah je..masuk Universiti ..abil la bidang yang kita minat ! lagi pun best apa ! siapa yang tak minat terbang ? semua minat ! lagi-lagi kalau dapat kerja dengan MAS Airlineslines lagi seronok ! Entah la.. sejak bila pulak aku minat untuk jadi pilot ? padahal sebelum ni aku tak minat sangat ..tapi sejak kebelakangan ni aku macam minat pulak ! hiiiihhiihihhih.. WISH ME LUCK ! XD

Ini la tempat para pilot control plane ! XD

Happy je jadi pilot ! XD

2 comments:

  1. eyh, jadikan german idola ker?? hahaha

    ReplyDelete
  2. bhahhahahha :D mana ada ! tak nak la yang german tu ... sebaba tak lama lagi dia nak jadi milik orang .. bhahhaha :D

    ReplyDelete

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !