Saturday, March 3, 2012

Nokia

Nokia N8 ..XD

Salam satu malaysia ! Asslamualaikum ! (for muslims ) Pernah ingat phone ini ?  Ni la Nokia N8 ! ala.. aku rasa phone ini tak la lama sangat ! tapi bagi aku phone ni okay ! sebab camera 2.0 megapixel ! and good quality ! Nokia is always the best la ! jatuh banyak mana pun tetap Okay ! Nokia ni biasanya tahan lasak ..so sesiapa yang rasa nak beli phone baru tu ..aku sarankan korang beli Nokia ! kalau nak yang latest Lumia la ! tu pun best jugak ... hhihihihihihiihi.. kalau korang tanya aku ..phone apa yang paling best.. aku akan jawab Nokia ! sebab Nokia ni tak macam phone lain  jath je berkecai terus ! Nokia ni jatuh la banyak mana pun ..it still okay ! hahhahaahha.. so aku sarankan korang beli la jenama Nokia ! jangan ambil Samsung ! cepat rosak tu...ihihihihhi..kalau korang ni jenis lasak ..better ambil Nokia la..kalau jenis sopan ..ambil la samsung..sebab Samsung ni ..dia kadang-kadang tak boleh detect fingerprint korang..so yang kasar ni akan bertindak ganas..so better korang ambil Nokia ! THE BEST TU !

Ni Nokia Lumia 800 .. XD

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !