Tuesday, December 18, 2012

Big Bad Wolf *aku sudah ~ kamu ?*



Assalamualaikum & salam satu Malaysia ... I'm Coming ? where ? Aku tahu itulah persoalan yang sedang bermain dalam pemikiran kamu ~

Wolf ini JAHAT !! kerana telah menjemput ke tempat yang membuatkan aku rasa teruja untuk kesana = ='


Aku telah ke Big Bad Wolf !!!!!! di Mines Convention Center ( MIECC ) Jangan tanya jam atau pun tidak ! haha :"D sebab jawapannya pastilah YA !!

Pada mulanya perasaan aku mungkin hamapa kerana telah 2 jam aku ambil masa untuk mencari parking .. tetapi setelah mendapat parking .. Hati aku mula GEMBIRA

Dan aku ...

Senyum + Happy

Setelah masuk ke MIECC , aku teruskan misi aku untuk mencari buku ..

Ramai gila orang ! Tetapi tidaklah ramai sampai tidak boleh jalan ke kiri dan kanan 

MIECC MEMANG BESAR !! SO JANGAN RISAU ~ KAMU TIDAK AKAN RASA SESAK NAFAS DISANA ..

Kalau sudah pegang kotak .. Jumpa sahaja buku best terus letak dalam kotak ~ heh = ='

Sebelum membuat pembayaran aku tapis dahulu .. Buku yang mana harus dibeli dan buku yang pula yang tidak harus dibeli ..

Finally ~

Lari Budget !! haha :"D So haruslah berhati - hati ketika berbelanja ~ hoho :"D

Aku menyarankan untuk kamu ke sana sebelum 23 December 2012 kerana bukan senang untuk kita membeli buku inggeris yang harga serendah RM 3 , RM 5 , RM 8 , RM 10 , RM 15 .. BEST !! Tidak rugi ke sana malah kamu akan berasa puasa hati !! hoho :') Tidak percaya ? Cubalah ke sana .. 

Ini merupakan salah satu buktinya ~

SELAMAT DATANG KE BIG BAD WOLF !!
PERGI !! JANGAN LEPASKAN PELUANG INI !


No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !