Tuesday, December 18, 2012

Party in Marrakech A.K.A Sunway Piramid

Bukan snickers aku ! 

Assalamualaikum & salam satu Malaysia !  Kali ini aku menampilkan cerita mengenai Party Class in Marrakech a.k.a. Sunway Piramid pada 12/12/2012 .. cantikkan tarikh ? tengoklah siapa yang pilih .. haha ;") * kamu boleh tampar aku kalau rasa ayat itu amat PERASAN  haha ^^v *  Aku tahu banyak persoalan yang bermain dalam otak kamu .. Bagaimana aku ke sana ? jawapannya ~

Kami menaiki LRT hingga ke Kelana Jaya .. Then , ambil bas ke sana ..

Sampai sahaja di sana .. Kami bermain Ice-skating .. sebenarnya , tidak termasuk aku pun .. hehe ^^v

Makan ? hoho :"D rugi kalau makan terus .. Jadi , kami mengisi masa tersebut dengan bermain ice-skating .. Hanya aku dan 2 orang kawanku tidak bermain ice-skating .. Kami pergi bermain memanah ..

Pada mulanya , memang bercita - cita ingin bermain ice - skating .. tapi malangnya harganya TINGGI .. RM23 ..

reaksi aku masa tahu harganya ..

Lari Bajet !!!!! haha :"D

Then , kami ambil keputusan untuk berjalan - jalan ... Tiba - tiba ......

Aku terfikir dan aku terus memberi cadangan kepada rakanku " Jom kita main memanah ? tetapi sebelum itu  jom kita masuk Popular sebab aku ingn mencari buku DARI TANJUNG MALIM KE KUALA LUMPUR " 

Reaksi mereka ~

Senyum tanda setuju ~ 

Ketika aku masuk ke Popular ... Aku terus pegi ke kaunter untuk bertanyakan sama ada buku yang aku inginkan .. hehe :"D Lalu aku terus bertanya ..

Aku : Kakal buku DARI TANJUNG MALIM KE KUALA LUMPUR ada ?
Kakak Kaunter : Maaflah adik , buku itu tiada .. 
Aku : Tidak mengapalah kakak 

Dengan perasaan hampa aku dana rakanku ke Archery Center dengan harapan dapat mengubat hatiku yang luka .. hehe :"D * ayat ingin seindah bahasa sahaja heh = =' *

Hampa dan terus membawa diri untuk ke Archery Center

Setibanya di Archery Center kami terus pergi ke kaunter untuk membuat bayaran .. Dan kami diajar untuk memanah dengan cara yang betul .. Reaksi kami disana bukan lagi sedih malah ...

happy sangat sampai dapat mengubat hati yang luka .. 

Oh lupa , harga bermain di Archery Center ini hanyalah RM40 untuk tiga orang .. Pemanahnya adalah sebanyak 78 batang ... MEMANG BANYAK ! hehe :"D 

 Bermain Ice-skating 

Past semua tertanya- tanya " Dimanakah kami makan ? " Pada mulanya ingin makan di Gasoline tetapi disebabkan Sunway Piramid itu terlalu besar dan kami merasakan kiri dan kanan kami sama .. Jadi kami buat keputusan untuk makan di ....



KETIKA DI SANA 

kononnya nak promte buku ~ heh = ='

Ex - Schoolmates  .. * kenapa ? * Mereka pindah masuk ke sekolah berpestij * Whooaaa ! *

Queen of the class .. haha :"D

Senyuman yang agak manis .. haha :")

Menikmati makanan yang telah kami order ..

Bukan dipinggirkan tetapi tidak cukup meja kerana perempuan sapu habis ! haha :"D

Beberapa sahaja yang nampak kehadiran kamera tersembunyi .. heh = = '

Promoter biskut khas yang dibawa dari Indonesia .. haha :"D

Budak Comel .. haha :'D

She's from Jordan !!! 

Kegembiraan kanak - kanak apabila  mendapat sekotak fries  hahaha :"D

Our Food !! It is a set of Burger dude !!!

Fries yang menyelerakan ! 

  Kegembiraan apabila mendapat set mereka ..

Sebenarnya pada 12/12/ 2012 merupakan hari jadinya .. Jadi , alang-alang kami ambil masa terluang ini untuk menyambut hari jadinya ..

 Birthday Girl

Kemeriahan apabila menyambut hari jadinya ..


Setelah kenyang makan  .. MASA UNTUK BALIK !!! haha :"D Jadi sebelum balik kami ambil kesempatan ini untuk mengambil gambar sebagai kenangan 

P/S : kenangan FORM 4 hoho :"D

Say ' Cheese ' 

motif dia mengangkat tangan kerana ingin menujukkan kewujudannya .. hehe 

* No Description sebab sudah tertulis di gambar tersebut *

Jordan + Cute + Beautiful + Cheerful = ME !! * Tampar aku sekarang !! * haha

Masa untuk balik  ! Kami menaiki teksi danterus menuju ke LRT Kelana Jaya untuk pulang ke rumah masing - masing .. Siapa kata apabila berada di Stesen LRT .. Kita dilarang untuk mengambil gambar ? Mana papan tandanya ? hoho :") memang tidak wujud pun ~ hehe ^^v 

Escalator tiba - tiba stop  .. haha :") 


Iklan Colgate sedang dalam proses .. haha :')

Amalkan amalan membaca dalam train seperti aku ~ hoho :') 

Finally semua pulang dengan penuh kegembiraan & keriangan .. Dan mereka juga pulang dengan membawa satu kenangan yang amat bermakna buat diri masing - masing pada tahun ini ..


~ TAMAT ~





2 comments:

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !