Sunday, December 29, 2013

Ikatan Terjalin


Jemput makan sambil scrolling baca blog aku v^^v


Assalamualaikum and salam sejahtera !


Rasanya status ni dah boleh jalan. haih yang aku dok update tu. Haih +___+

Tak mengapa , mari kita pergi tajuk yang sebenarnya.

Selalu bila dah umur cecah 20-an , bertubi-tubilah soalan yang bakal keluar . Macam jawab soalan personality test pun ada jugak -,-

Mal cik / Pak cik : hah kamu , dah 27 tahun. Bila nak kahwin ?
Penjawab : Nantilah bila dah sampai seru.

Banyak lagi conversation tapi aku pendekkan

Sebab ...


Impian mak cik dan pak cik sekalian sudah tercapai !


Ikatan telah disatukan dan secara official mereka telah pun bertunang.

Whoooooaaaaaa ! terharu kot !



Weeeeeeeeyyyyhhhh hahahahaha "next event" tu bukannya untuk aku tapi kepada generasi aku selepas ini hahahahahahaha :D Kalau nak rasa nasi minyak aku , nantilah bila dah sampai seru hahahahaha :D

Dan

Betapa gigihnya kami sebelah laki ke sana  walaupun ..




Seriously , ngeri ! Kalau aku yang drive hmmmm surrender sekejap rasanya. Hahahahhaha

Lupa pula ,

Nama kampung tu


Ya , ada yang tinggal disana ? atau kampung disana ? hohohohoho Kalau ada selamat berkenalan ! hihihihihi Dan kampung korang aku salute ! Extreme habis ! hihihiihihi Secara jujurnya , aku bukan memerli. hehehehe ^^v

And whatever it is


Eh sorry aku kutuk. Hihiihihi tapi apa pun Congrats !
 muda kan ?
YA ! gambar ni memang tak da sebelum ni. Janganlah marah. Aku busy sikit. hehehehehe :D



Ingat senang ke nak ambil gambar Kak Farah ? hihhiihi Selamba badak aku panggil "Kak Farah" hehehe

Dia pemalu kott hehehee

MAAF LA YANG LELAKI AKU TAK SEMPAT NAK BERGAMBAR. hihihihihihi ^^v


Wahai Kak Farah ,

WELCOME TO OUR FAMILY ! 


Wait wait wait

aku terjumpa satu gambar hehehehe

Dia yang pakai baju biru tu .. Maaf dia memang pemalu
Korang imagine la sendiri
hahahahahahaha

ANYWAY ,

CONGRATULATION ABANG EZU AND KAK FARAHIN :D

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !