Wednesday, December 4, 2013

Photography

Assalamulaikum dan salam sejahtera ..






Sebenarnya aku dah lama tak usik Photoshop , maklumlah SPM .. Kalau aku usik tak belajar la aku gamaknya ! hahahaha  Tapi kalau dah start usik photoshop ini , aku rasa tak boleh berhenti ~



WELCOME TO MY WORLD !

Sepanjang cuti aku bermula ini , aku melihat pelbagai telatah manusia. Lagi-lagi di kawasan Kuala Lumpur. Seronok ! itulah reaksi aku tatkala dapat melihat keindahan alam di Kuala Lumpur.Tapi apa yang buat aku tertarik pabila aku melihat gelagat orang gila yang berjalan seorangan seperti orang yang tiada hala tuju dan sentiasa bereaksi gembira dan begitu mudah untuk melemparkan senyuman. Tatkala itu aku terfikir kenapa aku tak mampu untuk melemparkan senyuman seperti dia ? sedangkan dia begitu mudah untuk melemparkan senyuman.Mungkin ada yang mengatakan keran dia gila tapi sedarkah kita senyuman itu merupakan satu perbuatan yang mulia ? Banyak lagiaku nampak pelbagai ragam , betul lah kata lain orang lain ragamnya.


No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !