Sunday, December 8, 2013

#FOYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Cuti 3 bulan yang kerajaan berikan kepada budak SPM buat aku jadi tidak produktif --' Yang aku tahu baca buku , makan , dan tidur . Deyyyy rutin itu aku buatlah . hahaha :D Sebenarnya , semenjak aku mula berjinak-jinak dengan buku-buku indie dan budak-budak indie aku mula ada satu hobi yang baru. Iaitu mengarang puisi . Puisi aku teruk sangat ! Maklumlah baru belajar hahaha :D Aku mengarang mengikut hati dan perasaan . Hakikatnya , subjek yang paling aku benci BAHASA pulak tu ! Entah macam mana aku jadi minat tiba-tiba mengarang puisi pun aku tak tahu . Tapi apa yang buat aku rasa gembira pabila segalanya dapat dilepaskan . Ia buat aku rasa GEMBIRA , PUAS , dan LEGA ! Maaflah kepada yang masih tak mengenali aku , sebab aku tak dapat berkongsi semua puisi itu di sini . Tapi korang boleh cari aku di twitter hahahahaha :D Kalau korang jumpa account aku la hahahha :D tapi yang lagi banyak koleksi di wordpress . Nantilah kalau aku ada kemampuan aku try bukukan koleksi puisi aku hahahahaha :D Tapi KALAU la ya hahaha :D Entah bila pun aku tak tahu. Padahal puisi aku bukanlah gred bagus sangat --' Asal ada bunyi dan aku dapat luahkan segala yang terbuku di hati aku ini ;)


No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !