Wednesday, December 25, 2013

Warkah permulaan


Assalmualaikum dan salam sejahtera !

First of all , tu memeng warkah aku. hoho Jadi aku tak dikira mencuri hakcipta orang lain lah kan ? hahaha okay marilah kita kejalan yang benar hahaha

Ya ! memang aku nak rasa semua ini  ! Bukan sebab aku DIPAKSA atau DICABAR tapi sememangnya aku cemburu melihat ikatan ukhuwah yang terjalin dikala kita berjauhan dengan ibubapa kita . Saat itu kawan merupakan sebahagian daripada keluarga kita. Merekalah tempat kita berkongsi saat suka dan duka. kerana itulah " ONE LOYAL FRIEND WORTH 10THOUSAND RELATIVES " Inilah kata-kata yang aku pegang.

Bukanlah aku tak bersyukur dengan semangat ukhuwah yang aku perjuangkan sekarang. Alhamdulillah . Aku bersyukur kerana merekalah aku belajar bagaimana aku nak hidup di luar sana  . bagaimana belajar berkumpulan , apa itu kerjasama dan banyak lagi .

Aku juga bersyukur dengan hiudup aku sekarang ini tapi aku cuma ingin sedikit ruang untuk aku belajar menjadi lebih berdikari. Kadang-kadang kita akan mengerti kehidupan sebenar apabila kita terokai dengan keikhlasan dan sendirian tanpa sebarang bantuan keluarga.Bukanlah nak jadi SELFISH but please aku nak jugak rasa apa itu "HOMESICK" yang korang bising-bising tu !

Seperti yang dalam warkah tu , aku bukan budak mrsm mahupun SBP. Senang cerita , aku bukan penghuni ASRAMA. Dan aku TAK PERNAH lalui hidup asrama.Kerana itulah aku ingin terokai. Biarlah perit mana aku akan cuba untuk laluinya.

TERIMA KASIH KEPADA YANG MENGENALI AKU ! Aku tak pernah lupakan korang . hahahaha :D
Don't worry kita semua sebahagian daripada keluarga





#P/S : gambar Friends aku terlau banyak nak dikongsikan dan mostly aku tabur semua kat korang kott jangan la tamak hahahahaha :D

No comments:

Post a Comment

Leave your comment after read my story ...
Jasa mu amat dihargai...
trimas !